Založ si blog

Pred dvomi dňami som prestala fajčiť

Pred dvoma dňami som prestala fajčiť. A už o tom píšem blog. Ale zadrž, nesúď ešte. Pravda je, že keby som si tu neťipkala do klávesnice, čo je ťukať po chorvátsky, viem aj plynule po chorvátsky, ale o tom nabudúce, tak pravdepodobne slintám pri babke v PNS stánku a počítam drobné, ktoré som nazbierala po byte. Len aby som nemala pocit, že som sa zase rozhodla utratiť 2.70 na Philip Morrisky, čo je presne o 2.70 viac, ako som si povedala, že na cigarety ešte niekedy utratím.

 

V živote som prestala fajčiť asi 14 krát. Za každým „prestala som“ som urobila v živote zásadnú zmenu. Vždy som si myslela, že takáto zmena ma už musí konečne prinútiť vydržať. Ale vždy som (tí logickejší už asi tušia) zlyhala. Ale nikdy som si ešte nepísala blog o prestaní fajčiť. Toto vidím na celkom zásadnú zmenu.

 

Keď som prvýkrát prestala fajčiť, bolo to po tom, ako som začala. Viete, ako sa hovorí, že keď ťaháš prvýkrát, tak ťa musí niekto naľakať so slovami  mama ide“ a tým pádom potiahneš, ako máš a tak sa ti to dostane do pľúc, spôsobom, ako sa ti to aj má dostať do pľúc a tým pádom si potiahol najlepšie? No tak tak, ako predošlá dlhá veta (zo žurnalistického hľadiska) je neprípustná, aj tie mamaide slová sú hovadina. Nikdy som z tej prvej cigarety nepotiahla tak správne, aby mi povedali, že som potiahla správne. Preto som začala dym pregĺgať. Áno. Pregĺgať. Áno.

 

Takže si vieš predstaviť, že po prvej cigarete v živote (teda už druhej, pri prvej som fajčila ľakaním) som mala krk ako bambusový výhonok a hlas ako Large Adams. Teda iba Large (potom by ste mi komentármi zaspamovali blog, že on nie je Adams) (dobre, občas blogera poteší aj že si to vôbec niekto prečíta a nedajbože ešte nejaký komentár..). A samozrejme, že som sa zľakla. Zomrieť na rakovinu hrdla po prvej pregĺganej cigarete…to celkom otrasie. Hovor si čo chceš, aj ty si zažil tú bolesť aorty, trombózu, okamžite žltšie zuby a cigaretový dym na prstoch, aj keď si fajčil v rukaviciac a s pinzetou. Vtedy som aj prestala prvýkrát. Mala som 14 rokov a tri roky som po cigarete ani nesiahla.

 

Viac, keď vydržím viac.

Pred šiestimi dňami som prestala fajčiť

05.08.2014

Pred šiestimi dňami som prestala fajčiť. Prekonala som aj víkend, čo považujem za väčší výkon ako Tour de France v podaní Saganovie chlapca. Pivu sa ale vyhýbam. Tak som začala triediť aj Fb kamošov na tých, ktorí si postujú fotky s cigaretkou a kávičkou a na tých, ktorí si postujú fotky s morom a ich chodidlami. Tých prvých som začala odklikať do tzv. [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

petramira

S ľahkosťou píš a s ľahkosťou čítaj

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 3950x
Priemerná čítanosť článkov: 1975x

Autor blogu

Kategórie

Archív